Kultura gier komputerowych (okładka  miękka, wyd. 07.2011)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1044338784
Tytuł: Kultura gier komputerowych
Autor: Dovey Jon , Kennedy Helen W.
Tłumaczenie: Macios Tomasz, Oksiuta Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 212
Numer wydania: I
Data premiery: 2011-07-15
Rok wydania: 2011
Data wydania: 2011-07-15
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 254 x 17 x 170
Indeks: 60578020
średnia 4
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
4/5
21-01-2015 o godz 16:57 przez: Kinga Pryputniewicz | Zweryfikowany zakup
Popularność gier komputerowych sprawiła, że nawet z pozornie banalnych zagadnień, badacze próbują wyciągać wnioski. Kultura gier komputerowych jest jedną z pozycji, którą warto przeczytać dla pozyskania ogólnego zarysu tej problematyki. Choć nie każdy z nas jest zapalonym graczem – każdy może poznać tajniki cyber-kulturowej rozrywki.
Choć pojęcie „kultury gier komputerowych” nie zostało precyzyjnie wyjaśnione, intuicyjnie wyczujemy tę subtelność, która wydaje się jednak nie być najistotniejszą. Tytuł oryginału, czyli Game Cultures: Computer Games as New Media zdecydowanie trafniej charakteryzuje przedstawianą tematykę.
Niewątpliwą zaletą książki jest posługiwanie się cytatami wielu spośród gamy profesjonalistów: deweloperów, wydawców i samych fanów komputerowej rozrywki. Dostęp do podzielenia się swoją opinią uzyskały również prestiżowe firmy jak Pivital Games. Z kolei wypowiedzi osób takich jak Gary Gygax (jeden z pierwszych twórców Dungeons and Dragons) utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto było poświęcić swój czas na czytanie.
Jeżeli ktoś interesuje się kulturowym aspektem gier komputerowych i chce wzbogacić swoje pojęcie o sposobie konstruowania, dystrybuowania, a także sprzedawania gier komputerowych – książka ta z pewnością spełni te oczekiwania.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kryminalistyka a nowoczesne technologie Opracowanie zbiorowe
5/5
37,60 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego