Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Data premiery: | 2011-07-15 |
Liczba stron: | 212 |
Autor: | Dovey Jon, Kennedy Helen W. |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1044338784 |
Tytuł: | Kultura gier komputerowych |
Autor: | Dovey Jon , Kennedy Helen W. |
Tłumaczenie: | Macios Tomasz, Oksiuta Anna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 212 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2011-07-15 |
Rok wydania: | 2011 |
Data wydania: | 2011-07-15 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 254 x 17 x 170 |
Indeks: | 60578020 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kultura gier komputerowych
Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście ...Choć pojęcie „kultury gier komputerowych” nie zostało precyzyjnie wyjaśnione, intuicyjnie wyczujemy tę subtelność, która wydaje się jednak nie być najistotniejszą. Tytuł oryginału, czyli Game Cultures: Computer Games as New Media zdecydowanie trafniej charakteryzuje przedstawianą tematykę.
Niewątpliwą zaletą książki jest posługiwanie się cytatami wielu spośród gamy profesjonalistów: deweloperów, wydawców i samych fanów komputerowej rozrywki. Dostęp do podzielenia się swoją opinią uzyskały również prestiżowe firmy jak Pivital Games. Z kolei wypowiedzi osób takich jak Gary Gygax (jeden z pierwszych twórców Dungeons and Dragons) utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto było poświęcić swój czas na czytanie.
Jeżeli ktoś interesuje się kulturowym aspektem gier komputerowych i chce wzbogacić swoje pojęcie o sposobie konstruowania, dystrybuowania, a także sprzedawania gier komputerowych – książka ta z pewnością spełni te oczekiwania.