Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (okładka  miękka, wyd. 10.2020)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 34,17 zł

34,17 zł
42,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje dvdmax : 63,96 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?

Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.

Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.

Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.

I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.

N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji.

T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi.

R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.

I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.

G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby.

U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.

E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.

Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.

"Bez względu na to, czy prezentujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać."

Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jak być dobrym sprzedawcą

"Nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki."

Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises

"W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki zwiększania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera."

Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers”

"Wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najbardziej praktyczna, inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi."

Derek Sivers, mówca TED (First Follower) oraz założyciel firmy CD Baby

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1251060061
Tytuł: Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Autor: Horn Sam
Tłumaczenie: Kowalczyk Marcin
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 238
Numer wydania: I
Data premiery: 2020-10-16
Data wydania: 2020-10-16
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 219 x 17 x 142
Indeks: 36451463
średnia 4,5
5
21
4
8
3
4
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
5 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
23-12-2022 o godz 18:13 przez: Małgorzata Kaszycka | Zweryfikowany zakup
Napisana ciekawym językiem książka, zaintryguje każdego odbiorcę Wiele przykładów i odniesien do życiowych przykładów
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
20-02-2021 o godz 15:51 przez: Alina Klis | Zweryfikowany zakup
Nie wiem jak dla zaawansowanych, ale dla początkującego takiego jak ja rady możliwe do wykorzystania od razu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
02-10-2022 o godz 19:40 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Bardzo treściwa, super sie czyta
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
08-03-2022 o godz 20:40 przez: AdamK | Zweryfikowany zakup
Świetna rzecz dla copyrighterów!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
08-09-2023 o godz 22:07 przez: Joanna Kłapyta
Ciekawa książka zawierająca cenne wskazówki, które od razu można zacząć stosować. Efekty widoczne od razu. Bardzo dobrze się czyta, a treść przykładów jest bardzo pouczająca. Polecam każdemu, kto buduje swoją firmę opartą na treściach.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
23,00 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa To jest marketing!
4.6/5
38,48 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego