Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
„Komunikacja wizualna. Public relation. Reklama. Branding” przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
Pierwsza część książki, zatytułowana „Komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania, a także problemy mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga część książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część - „Reklama” - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku, towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część - „Branding” - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akademicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
ID produktu: | 1099899355 |
Tytuł: | Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding |
Autor: | Bronowicz Monika |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Astrum |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 132 |
Data premiery: | 2014-07-08 |
Rok wydania: | 2014 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 15365262 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding
„Komunikacja wizualna. Public relation. Reklama. Branding” przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza część książki, zatytułowana „Komunikacja