Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka? (okładka  miękka, wyd. 10.2011)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami.
Dowiesz się, jak:

  • przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,
  • poradzić sobie z gniewem i urazą i podjąć skuteczny dialog,
  • stworzyć bezpieczną atmosferę, w której można poruszyć niemal każdy temat,
  • przekonywać, nie obrażając przy tym rozmówcy.

Sukces w biznesie to rezultat wielu rozmów. Kluczowe z nich okazują się niezwykle trudne. Ich stawka jest szczególnie wysoka, a przy tym wiążą się z nimi różnice zdań oraz silne, nieprzyjemne emocje. Ludzie najchętniej unikają takich rozmów lub prowadzą je nieumiejętnie. Niestety bez nich bieznes umiera.
Kluczowe Rozmowy to metoda, która pomaga firmom na całym świecie redukować koszty, podnosić jakość produktów, zwiększać bezpieczeństwo pracy oraz skuteczność realizacji najważniejszych projektów biznesowych. Wdrożyło ją ponad 300 z listy 500 największych firm publikowanej przez magazyn Forbes. Z metody Kluczowych Rozmów korzysta już ponad 2 mln ludzi w różnych zakątkach świata.
Umiejętność prowadzenia Kluczowych Rozmów to warunek powodzenia w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Można ją doskonalić korzystając ze szkoleń opracowanych przez autorów niniejszej książki. W Polsce prowadzi je VitalSmarts, jedna z dywizji DOOR Group.

ID produktu: 1044892981
Tytuł: Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka?
Autor: Patterson Kerry , Grenny Joseph , McMillan Ron , Switzler Al
Tłumaczenie: Witkowska Magda
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 277
Numer wydania: I
Data premiery: 2011-10-28
Rok wydania: 2011
Data wydania: 2011-10-28
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 60663894
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
22,06 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa To jest marketing!
4.6/5
38,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę! Dla uczniów i studentów Opracowanie zbiorowe
3.8/5
32,82 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego