Jakościowe badania marketingowe (okładka  miękka, wyd. 01.1999)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka "Jakościowe badania marketingowe": - omawia rolę jakościowych badań w nowoczesnym marketingu; - przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia; - radzi, jak uniknąć błędów w badaniach jakościowych; - zawiera liczne przykłady wykorzystania jakościowych badań marketingowych w praktyce.
ID produktu: 1005530718
Tytuł: Jakościowe badania marketingowe
Autor: Nikodemska-Wołowik Anna M.
Wydawnictwo: Oficyna Piastowska
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 208
Data premiery: 1999-01-01
Rok wydania: 1999
Data wydania: 1999-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 68179946
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane To jest marketing!
4.6/5
38,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego