Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Przedsiębiorca nie zawsze może uniknąć skutków nieuczciwego działania swoich pracowników, czy kontrahentów. Musi zapłacić VAT z faktur wystawionych przez pracownika, gdy zostały wprowadzone do obrotu nawet gdy nie dokumentują rzeczywistej sprzedaży. Gdy nie dysponuje odpowiednimi dokumentami straci również prawo do zastosowania stawki 0%, gdy po wydaniu przewoźnikowi towar przeznaczony do wywiezienia za granicę zostanie skradziony. Nie zawsze jednak kradzież towaru musi mieć negatywne skutki dla rozliczeń VAT. Publikacja kompleksowo omawia skutki nieuczciwych działań pracowników, czy kontrahentów. Jednocześnie daje wskazówki kiedy można uniknąć negatywnych konsekwencji i jakie działania należny podjąć.
ID produktu: | 1200965092 |
Tytuł: | Jakie konsekwencje dla rozliczeń VAT podatnika mają nieuczciwe działania jego pracowników, kontrahentów lub osób trzecich |
Autor: | Szwęch Aneta |
Wydawnictwo: | Grupa Wydawnicza Infor |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 14 |
Data premiery: | 2018-04-25 |
Rok wydania: | 2018 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 26432373 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Jakie konsekwencje dla rozliczeń VAT podatnika mają nieuczciwe działania jego pracowników, kontrahentów lub osób trzecich
Przedsiębiorca nie zawsze może uniknąć skutków nieuczciwego działania swoich pracowników, czy kontrahentów. Musi zapłacić VAT z faktur wystawionych przez pracownika, gdy zostały wprowadzone do obrotu