How to Write a Good Advertisement (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 108,09 zł

108,09 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Sprzedaje empik.com : 127,99 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Call it advertising, call it promotion, call it marketing, but whatever you call it, every business and organization depends on words with impact. You need to grab the attention of potential customers, clients, or supporters and call them to action. Few among us are born talented copywriters, that rare combination of both facile wordsmiths and natural salespeople. Most of us need some help, and even naturals can improve by studying the best. Victor O. Schwab was one of the greats. Considered a marketing master during his 44-year career, he was the copywriter who propelled Dale Carnegie's How to Win Friends and Influence People into a mega-seller.

How to Write a Good Advertisement, Schwab's classic guide, has stood the test of time. In just over 200 pages, this book clearly explains the core elements of an effective advertisement. Schwab shows us how to

  • Get attention with better ad copy
  • Build credibility in your advertising 
  • Create winning layouts and choose the best ad size
  • Test ad effectiveness
  • Convert inquiries to sales
  • Make special offers that dramatically increase response and sales

How to Write a Good Advertisement gets you quickly up to speed with examples of powerful profitable headlines (with explanations of why those headlines work so well), and quick lesson reviews that help you turn what you've read into skills you own. Schwab provides us shortcuts without sacrificing long-term understanding. Fifty years after publication this book is still the standard bearer, sought after by a new generation of copy-writers and businesspeople. Read it, apply it, and watch your sales soar.

ID produktu: 1080381173
Tytuł: How to Write a Good Advertisement
Tytuł oryginalny: A Short Course in Copywriting
Autor: Schwab Victor O.
Wydawca: Echo Point Books & Media
Język wydania: english
Ilość stron: 246
Data premiery: 2019-07-05
Rok wydania: 2013
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 30 x 176 x 8
Indeks: 32787351
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego