Grow by Focusing on What Matters (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Growth and competitive advantage are about effective positioning. Building effective positioning is challenging today for firms facing new and stronger competition, volatile and uncertain markets, and shifting customer desires and demands. The 3-Circle Model facilitates speed of understanding and action by focusing attention on the most critical strategy concepts in this uncertain environment. Growth strategy emerges in the model from systematically addressing four key strategy directives in a deep and disciplined way: define, build, and defend the unique value you create for customers; correct, eliminate, or reveal value that is failing customers or of which they're not aware; potentially neutralize the unique value created for customers by competitors; explore and exploit new growth opportunities through deep understanding of customers' unmet needs.
ID produktu: 1115661236
Tytuł: Grow by Focusing on What Matters
Tytuł oryginalny: Competitive Strategy in 3-Circles
Autor: Urbany Joel E.
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 234
Data premiery: 2020-02-01
Rok wydania: 2011
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 12 x 229 x 152
Indeks: 51095659
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Dip. A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick)
0/5
58,40 zł
Promocja
64,80 zł  najniższa cena

64,00 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego