Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today's consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 'Commitment' chapters, Goodvertising showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerry's, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levi's, Toyota, Honda, Sainsbury's, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.
ID produktu: | 1050853521 |
Tytuł: | Goodvertising |
Autor: | Kolster Thomas |
Wydawca: | T&H Thames And Hudson |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 256 |
Data premiery: | 2012-10-01 |
Rok wydania: | 2019 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 248 x 25 x 250 |
Indeks: | 27694596 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Goodvertising
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today's consumers being more informed, empowered and ...