Visual Creativity (okładka  twarda, wyd. 01.2004)

Sprzedaje Zoomici SA : 492,04 zł

492,04 zł
Pocztex od 0 zł
Przewidywana wysyłka w 4-5 dni rob.
Sprzedawca zagraniczny
Poznaj zasady reklamacji i zwrotów

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Mario Pricken's previous book, Creative Advertising, sparked the imaginations of countless advertising, marketing, media, and design professionals. Now Visual Creativity goes one step further. This practical guide is filled with tips and techniques specifically designed to create whole new worlds of visual ideas. Creatives from the fields of advertising, film, photography, computer animation, and game development will find a wealth of exercises and methods to help them hone their creative capabilities, produce inspirational campaigns, and move in new directions. Interviews with leading names in the industry such as Ben Snow, Daniel Kleinman, and Volker Engel give an insider's perspective on the sources and strategies of visual creativity, while their methods are vividly illustrated with hundreds of full color images.

ID produktu: 1004676280
Tytuł: Visual Creativity
Autor: Pricken Mario
Wydawnictwo: T&H Thames And Hudson
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 232
Data premiery: 2004-01-01
Rok wydania: 2004
Data wydania: 2004-01-01
Forma: książka
Okładka: twarda
Indeks: 61555839
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Pricken Mario

Creative Advertising, Second Edition
okładka  miękka, wyd. 06.2008
0/5
(0/5) 0 recenzji
CLOU
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego