Employer branding – marka pracodawcy w praktyce (okładka  miękka, wyd. 11.2014)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy może być gwarantem, że w firmie będą pracować właściwe osoby, które docenią to, co firma już osiągnęła i które będą właściwie wypełniać powierzane im zadania.

Budowanie marki pracodawcy to  proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji.

Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać?  Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele innych pytań w książce.

ID produktu: 1100481609
Tytuł: Employer branding – marka pracodawcy w praktyce
Autor: Dąbrowska Julita
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 228
Numer wydania: I
Data premiery: 2014-11-19
Data wydania: 2014-11-19
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 17 x 240 x 168
Indeks: 15502933
średnia 5
5
3
4
0
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
3 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
3/5
14-05-2015 o godz 10:32 przez: ania | Zweryfikowany zakup
Tytuł jest, w moim przekonaniu, bardzo mylący. Sugerujący dużą dozę praktycznych rozwiązań. Niestety, książka w dużej mierze to rozważania teoretyczne, z zakresu zarządzania i marketingu, stanowiące niejako wprowadzenie do EB. Ostatni rozdział - model autorski MASTER winien być zasadniczą treścią i być szczegółowo przeanalizowany, z podaniem różnorodnych przykładów z różnych branż, a tego niestety zabrakło. Dobrze się czyta, ale pozostawia wrażenie niedosytu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
19-02-2016 o godz 18:41 przez: Magdalena Baron | Zweryfikowany zakup
Książka jest napisana bardzo prostym językiem, przy czym porusza kompleksowy zakres tematyczny employer brandingu. Budowanie marki przed zakupem książki było dla mnie zupełnie obce, po przeczytaniu tylko tej jednej pozycji jestem w stanie wykorzystać w praktyce całą wiedzę, którą autorka umieściła w książce.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
23-05-2015 o godz 20:44 przez: Braccatta
Łączy w sobie wszystko, zarys historyczny , przegląd różnych teorii oraz model MASTER, który krok po kroku, przeprowadza przez proces employer brandingu ... A jako, że zajmują się tym z reguły HRowcy na dokładkę, zawiera szybki kurs brandingu.
Rewelacyjna książka, MUST READ dla każdego , kto zajmuje się tematem teoretycznie czy praktycznie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego