Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt.
"Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerem, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?
Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.
Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1123010914 |
Tytuł: | Techniki promocji sprzedaży |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 300 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2016-05-05 |
Data wydania: | 2016-05-05 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 24 x 237 x 168 |
Indeks: | 19419404 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Techniki promocji sprzedaży
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi ...