Wyróżniaj swoje produkty z Akcjami handlowymi
Akcje handlowe to działania przygotowane dla klientów empik.com, dopasowane do najważniejszych momentów roku, których celem jest zwiększenie częstotliwości zakupów.
![](https://media.empik.com/content/cpl/2402/1709128910158.png)
Czym są Akcje handlowe?
![](https://media.empik.com/content/cpl/2402/1709128922048.png)
Dlaczego warto
![](https://media.empik.com/content/cpl/2402/1709128954951.png)
Jak dołączyć do Akcji handlowych?
Najczęściej zadawane pytania
Do Akcji handlowych może zgłosić się każdy sprzedawca, który posiada w sprzedaży produkty z dodatnim stanem magazynowym i ma uzupełniony numer NIP na Panelu Sprzedawcy EmpikPlace.
Wszystkie zbliżające się akcje handlowe, do których można dołączyć znajdziesz tutaj. Akcje handlowe oparte są w dużej mierze na wydarzeniach kalendarzowych, dlatego jest to zależne od miesiąca. Zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.
Prawidłowo zgłoszone produkty, to takie, które spełniają poniższe warunki:
- Zawierają EAN lub SKU bez znaków specjalnych
- Są tematycznie dopasowane do akcji
- Są dostępne i posiadają dodatni stan magazynowy
- Po rabacie będą posiadały najkorzystniejszą ceną na karcie produktu (min. 10% rabatu)
Każdy produkt na EmpikPlace ma nadany indywidualny numer SKU produktu bądź Product ID. Pamiętaj, że SKU produktu, to zupełnie inny kod niż SKU oferty.
Aby sprawdzić SKU produktu:
- Zaloguj się do Panelu Sprzedawcy EmpikPlace.
- Wejdź w zakładkę „Cena i zapas”, a potem w „Oferty”.
- Kliknij „Eksport CSV" w prawym górnym rogu strony.
- Otwórz pobrany plik. SKU produktu znajdziesz w kolumnie B.
Decyzja o zakwalifikowaniu wysyłana jest po upływie terminu zgłoszeń do danej Akcji. Informacja wysyłana jest minimum 3 dni przed rozpoczęciem Akcji handlowej. Wiadomość wysyłana jest do wszystkich sprzedawców, którzy dokonali zgłoszenia.
Udział w Akcjach handlowych, to doskonała okazja do wzmocnienia widoczności produktów wchodzących w skład Twojego portfolio, a także podniesienia sprzedaży. Każda akcja ma mocne wsparcie marketingowe:
- Dopasowana komunikacja na stronie głównej
- Dedykowany landing page
- Komunikacja w social media (Facebook, Instagram)
- Newsletter wysyłany do klientów
Dodatkowo najważniejsze sezony sprzedażowe wsparte są silną kampanią w mediach:
- TV
- Radio
- VOD
- YouTube