Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Książka "E-marketing" zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.
Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi:
"E-marketing" pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.
ID produktu: | 1109421628 |
Tytuł: | E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy |
Autor: | Królewski Jarosław , Sala Paweł |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 515 |
Data premiery: | 2015-05-20 |
Rok wydania: | 2016 |
Format: |
MOBI
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 17321020 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Książka "E-marketing" zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu ...