Drucker o marketingu (okładka  miękka, wyd. 05.2014)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera,  jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najistotniejsze pomysły na marketing wraz z praktycznymi poradami jak osiągnąć cele marketingowe w dzisiejszym biznesie.

Drucker chciał żebyśmy postrzegali marketing jako coś więcej niż tylko kolejną z tuzina funkcji biznesu. Chciał, żebyśmy postrzegali marketing jako nadrzędną filozofię biznesu, która kieruje całościowym wysiłkiem firmy, by chwytać najlepsze okazje.

Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy, a marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter Drucker o tym wiedział, a Bill Cohen zawarł to wszystko w niniejszej książce.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1095360837
Tytuł: Drucker o marketingu
Autor: Cohen Wiliam A.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 288
Numer wydania: I
Data premiery: 2014-05-07
Rok wydania: 2014
Data wydania: 2014-05-07
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 22 x 247 x 175
Indeks: 14659799
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego