Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera, jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najistotniejsze pomysły na marketing wraz z praktycznymi poradami jak osiągnąć cele marketingowe w dzisiejszym biznesie.
Drucker chciał żebyśmy postrzegali marketing jako coś więcej niż tylko kolejną z tuzina funkcji biznesu. Chciał, żebyśmy postrzegali marketing jako nadrzędną filozofię biznesu, która kieruje całościowym wysiłkiem firmy, by chwytać najlepsze okazje.
Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy, a marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter Drucker o tym wiedział, a Bill Cohen zawarł to wszystko w niniejszej książce.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1095360837 |
Tytuł: | Drucker o marketingu |
Autor: | Cohen Wiliam A. |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 288 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2014-05-07 |
Rok wydania: | 2014 |
Data wydania: | 2014-05-07 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 22 x 247 x 175 |
Indeks: | 14659799 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Drucker o marketingu
Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera, jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najistotniejsze pomysły na ...