W Go Max zyskujesz:
W Go Standard zyskujesz:
W Go Single zyskujesz:
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
W Go Plus zyskujesz:
W Go Mikro zyskujesz:
W Go Mini zyskujesz:
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Want to know more about influencer marketing in the world’s largest and fastest growing online market? This is the second book in our series guiding you through China’s digital space. China is one of the most attractive markets in the world and collaborating with bloggers, KOLs and influencers is essential if you want to find a place in the consumer’s heart. Don’t know where to start? This book will help newcomers and experienced marketers alike gain insight and take action.
You’ll learn about:
The Most Influential KOL Platforms and How They Work
How to Find and Select the Right Influencer for You
The Ins and Outs of Effective KOL Campaigns
KOLs in action: Revealing Case Studies
If you need a clearer understanding of one of the most dynamic marketing areas in China, this book is for you.
ID produktu: | 1323355820 |
Tytuł: | Digital China. Working with Bloggers, Influencers and KOLs |
Autor: | Ashley Galina Dudarenok , Lauren Hallanan |
Wydawnictwo: | PublishDrive |
Język wydania: | angielski |
Liczba stron: | 172 |
Data premiery: | 2018-12-17 |
Rok wydania: | 2018 |
Format: |
EPUB
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Digital China. Working with Bloggers, Influencers and KOLs
Want to know more about influencer marketing in the world’s largest and fastest growing online market? This is the second book in our series guiding you through China’s digital space. China is one of