Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole – diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury współczesnej. Kierunek namysłu wyznacza zaczerpnięta z terminologii Marca Prencky'ego kategoria „cyfrowego tubylca”. Chcemy bowiem zwrócić uwagę, że w sytuacji technologicznego boomu dzieciństwo współczesnego ucznia przebiega w zupełnie odmiennych warunkach kulturowych niż dzieciństwo jego nauczyciela. Dlatego też w szkole spotkanie ucznia (cyfrowego tubylca) i nauczyciela (cyfrowego imigranta) to jak kontakt dwóch odmiennych cywilizacji. [...] Obcowanie uczniów z nowymi technologiami przekłada się na ważne dla edukacji zmiany. [...] Samo wzbogacanie techniczno-informatycznego oprzyrządowania szkoły nie przyniesie pożądanych rezultatów. Warto zatem uruchomić namysł nad pytaniem, na czym ma współcześnie polegać adekwatność kulturowa szkoły? Rozważania za pomocą czego uczyć zawsze pozostają wtórne w stosunku do dociekań na temat jak i czego uczyć ucznia nowej generacji – cyfrowego tubylca.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1193247043 |
Tytuł: | Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia. Tom 1. Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 |
Autor: | Nowicka Marzenna , Dziekońska Joanna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 247 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-02-07 |
Data wydania: | 2018-02-07 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 158 x 15 x 224 |
Indeks: | 25803198 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia. Tom 1. Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
Niniejsza książka jest pierwszą z przygotowanej serii: Cyfrowy tubylec w szkole – diagnozy i otwarcia. Zapraszamy w niej do podjęcia rozważań nad szkołą w kontekście zmediowanej kultury ...