Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
REBECCA LIEB jest doradczynią strategiczną, prelegentką i felietonistką. W swojej pracy skupia się na content marketingu, strategii treści oraz mediach konwergentnych. Współpracuje z wieloma wiodącymi światowymi markami. Wśród jej klientów znajdują się zarówno organizacje non profit, jak i firmy z listy Fortune 100, takie jak Facebook, Nestle, IBM oraz agencje PR i Bank Rezerwy Federalnej w Nowym Jorku.
JAIMY SZYMAŃSKI jest analityczką mediów, prelegentką i doradczynią. Skupiając się na wpływie technologii na doświadczenia, emocje, zachowania i przeżycia klienta, podpowiada czołowym korporacjom, jak zarządzać cyfrowymi innowacjami.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1200921371 |
Tytuł: | Content. Elementarna cząstka marketingu |
Podtytuł: | Kompletny podręcznik do content marketingu |
Autor: | Lieb Rebecca , Szymanski Jaimy |
Tłumaczenie: | Środa Jacek, Zawiślak Marek |
Wydawnictwo: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 254 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-06-20 |
Rok wydania: | 2018 |
Data wydania: | 2018-06-20 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 170 x 244 x 20 |
Indeks: | 26097053 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Content. Elementarna cząstka marketingu
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest ...