Content. Elementarna cząstka marketingu (okładka  twarda, wyd. 06.2018)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

 

REBECCA LIEB jest doradczynią strategiczną, prelegentką i felietonistką. W swojej pracy skupia się na content marketingu, strategii treści oraz mediach konwergentnych. Współpracuje z wieloma wiodącymi światowymi markami. Wśród jej klientów znajdują się zarówno organizacje non profit, jak i firmy z listy Fortune 100, takie jak Facebook, Nestle, IBM oraz agencje PR i Bank Rezerwy Federalnej w Nowym Jorku.

JAIMY SZYMAŃSKI jest analityczką mediów, prelegentką i doradczynią. Skupiając się na wpływie technologii na doświadczenia, emocje, zachowania i przeżycia klienta, podpowiada czołowym korporacjom, jak zarządzać cyfrowymi innowacjami.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1200921371
Tytuł: Content. Elementarna cząstka marketingu
Podtytuł: Kompletny podręcznik do content marketingu
Autor: Lieb Rebecca , Szymanski Jaimy
Tłumaczenie: Środa Jacek, Zawiślak Marek
Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 254
Numer wydania: I
Data premiery: 2018-06-20
Rok wydania: 2018
Data wydania: 2018-06-20
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 170 x 244 x 20
Indeks: 26097053
średnia 4,4
5
6
4
6
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
19-07-2018 o godz 21:44 przez: Zuzia Kowalska | Zweryfikowany zakup
Książka dobrze opisuje zasady funkcjonowania marketingu kontentowego oraz popiera je przykładami z życia firm i przedsiębiorstw oraz badaniami. Polecam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
07-09-2018 o godz 06:38 przez: adams1212 | Zweryfikowany zakup
Super książka polecam ale dla osób z wiedzą z marketingu
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
27-07-2018 o godz 10:03 przez: KarolinaBaaran
Jest to książka dla specjalistów marketerów, nie zaś dla osób, które zajmują się pisaniem contentu. Nie do końca rozumiem głosy osób, które 'NIE SPODZIEWAŁY SIĘ, MYŚLAŁY, ŻE DOWIEDZĄ SIĘ JAK PISAĆ BLOGASKA'. No nie, jest to kompendium wiedzy teoretycznej o tym jak działać i w ogóle dlaczego działać. Ciekawym zagadnieniem, do którego wcześniej nie przywiązywałam uwagi, jest strategia contentowa. Jest to zdecydowanie najlepsza, najbardziej wszechstronna książka o contencie, którą do tej pory czytałam. Nie jest nudna, nie jest przesadzona, opisuje tylko to, co istotne, podaje przykłady udanych kampanii content marketingowych. Problem ujęty został kompleksowo.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
11-07-2018 o godz 22:40 przez: Anna Gajda
Nie jest to książka do poduszki, to podręcznik. Wiele tam danych, wykresów, wyników badań, analiz, wniosków. Mamy też obszerną bibliografię dotyczącą każdego rozdziału. Jest przeznaczona dla specjalistów i dla nich będzie nieodzowną lekturą, bo pozwala poznać najnowsze ustalenia badaczy dotyczące skuteczności content marketingu, pomaga stosować go w praktyce. Jako źródło wiedzy i poradnik jest niezastąpiona.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Słowo honoru
4.8/5
37,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Duch Święty
4.9/5
38,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Polak
4.6/5
34,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Gorzko, gorzko
4.8/5
40,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego