Cause Related Marketing in India (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 539,99 zł

539,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Cause Related Marketing is a voluntary win-win strategy designed by companies towards corporate social responsibility. Cause Related Marketing (CRM) is a combination of Philanthropy and Marketing activities, where a customer is motivated to purchase product through advertisements and marketing promotions and a part of revenue generated is contributed towards a cause. This book gives insights on the various variables that influence the success of Cause Related Marketing campaign. This book explains the views of Indians, hence the corporate's can utilize the information in the book for designing successful Cause Related Marketing Campaign.
ID produktu: 1117228521
Tytuł: Cause Related Marketing in India
Autor: Kanta Kota Neela Mani
Wydawca: OmniScriptum GmbH & Co. KG
Język wydania: english
Ilość stron: 212
Data premiery: 2020-01-13
Rok wydania: 2015
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 13 x 220 x 150
Indeks: 50162734
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego