Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine (ebook)

Sprzedaje empik.com : 169,99 zł

169,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Czytaj w abonamencie

Go Max zyskujesz:
 

  • Słuchasz i czytasz bez limitu
  • Wybierasz spośród ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • Korzystasz jednocześnie na 2 urządzeniach np. smartfon i tablet lub czytnik ebooków
  • Możesz zrezygnować w dowolnym momencie

W Go Standard zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 3 dowolne pozycje z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Single zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolną pozycję z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Aktywujesz swoją kartę na wybraną liczbę tytułów Empik Go. Szczegółowe informacje na temat liczby tytułów znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zakupu karty lub na materiałach dostępnych po zakupie w salonie Empik. Informacja o liczbie tytułów będzie również dostępna po aktywacji w Twojej bibliotece w aplikacji Empik Go.
Czytaj i słuchaj przez 30 dni jeden z wybranej bazy tytułów Empik Go

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

W Go Plus zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 10 dowolnych pozycji z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Mikro zyskujesz: 

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolnego ebooka lub audiobooka w miesiącu 
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji 
  • podcasty i ASMR słuchasz bez limitu 

W Go Mini zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 2 dowolne pozycje z katalogu ebooków lub audiobooków w ciągu 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Z tytułów dostępnych w abonamencie możesz korzystać tylko w aplikacji Empik Go
Produkt nie jest obecnie dostępny w żadnym abonamencie

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najczęściej zamawiane razem

3 produkty

Cena zestawu:

Dodatkowy rabat:

Opłać i pobierz

Develop high-quality interactive games with the power of Unreal Engine's visual scripting language and Blueprints framework

Key Features

  • Design a fully functional game in UE4 without writing a single line of code
  • Implement visual scripting to develop gameplay mechanics, UI, visual effects, VR and artificial intelligence
  • Deploy your game on multiple platforms and share it with the world

Book Description

Blueprints is the visual scripting system in Unreal Engine that enables programmers to create baseline systems and can be extended by designers.

This book helps you explore all the features of the Blueprint Editor and guides you through using Variables, Macros, and Functions. You’ll also learn about object-oriented programming (OOP) and discover the Gameplay Framework. In addition to this, you’ll learn how Blueprint Communication allows one Blueprint to access information from another Blueprint. Later chapters will focus on building a fully functional game using a step-by-step approach. You’ll start with a basic first-person shooter (FPS) template, and each chapter will build on the prototype to create an increasingly complex and robust game experience. You’ll then progress from creating basic shooting mechanics to more complex systems, such as user interface elements and intelligent enemy behavior. The skills you will develop using Blueprints can also be employed in other gaming genres. In the concluding chapters, the book demonstrates how to use arrays, maps, enums, and vector operations. Finally, you’ll learn how to build a basic VR game.

By the end of this book, you’ll have learned how to build a fully functional game and will have the skills required to develop an entertaining experience for your audience.

What you will learn

  • Understand programming concepts in Blueprints
  • Create prototypes and iterate new game mechanics rapidly
  • Build user interface elements and interactive menus
  • Use advanced Blueprint nodes to manage the complexity of a game
  • Explore all the features of the Blueprint editor, such as the Components tab, Viewport, and Event Graph
  • Get to grips with object-oriented programming (OOP) concepts and explore the Gameplay Framework
  • Learn Virtual Reality development with UE Blueprint

Who this book is for

This book is for anyone who is interested in developing games or applications with UE4. Although basic knowledge of Windows OS is required, experience in programming or UE4 is not necessary.

Marcos Romero is the author of the Romero Blueprints blog, which is one of the main references on the internet to learn about Blueprints. Epic Games invited Marcos to the Unreal Engine 4 closed beta program to experiment and collaborate with the evolution of the tools. He was also one of the first recipients of Unreal Dev Grants for Education. Marcos is a well-known figure in the Unreal community and, for Epic Games, he wrote the official Blueprints Compendium and Blueprints Instructors' Guide. Brenden Sewell is a creative director with a decade of experience leading teams in the development of compelling interactive experiences that entertain, teach, and inspire. Prior to joining E-Line, he explored the intersection of educational practice and industry game development culminating in his work as the principal game designer at the Center for Games and Impact. Here, he specialized in the development of immersive games for STEM education and teacher professional development. Since joining the E-Line team, he has led developments from concept, prototyping, and production, to release on a variety of projects ranging from a brain-training first-person shooter to a construction sandbox exploring the future of digital fabrication.

ID produktu: 1323129058
Tytuł: Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine
Autor: Marcos Romero , Brenden Sewell
Wydawnictwo: PublishDrive
Język wydania: angielski
Data premiery: 2019-08-23
Rok wydania: 2019
Format: EPUB
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego