Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Autor omawia rolę nadań w działach marketingowych. Wyjaśnia przedmiot, typologie i źródła informacyjne w badaniach rynku. Przedstawia czynniki warunkujące zachowanie indywidualnych klientów, znaczenie ciszy socjalnej, studium motywacji i proces prowadzący do zakupu.
ID produktu: | 1004401914 |
Tytuł: | Badania rynku |
Autor: | Dayan Armand |
Tłumaczenie: | Musiał Magdalena |
Wydawnictwo: | Assimil Polska |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 128 |
Data premiery: | 1999-01-01 |
Rok wydania: | 1999 |
Data wydania: | 1999-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 68083151 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Badania rynku
Autor omawia rolę nadań w działach marketingowych. Wyjaśnia przedmiot, typologie i źródła informacyjne w badaniach rynku. Przedstawia czynniki warunkujące zachowanie indywidualnych klientów, ...