Badania rynku (okładka  miękka, wyd. 01.1999)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Autor omawia rolę nadań w działach marketingowych. Wyjaśnia przedmiot, typologie i źródła informacyjne w badaniach rynku. Przedstawia czynniki warunkujące zachowanie indywidualnych klientów, znaczenie ciszy socjalnej, studium motywacji i proces prowadzący do zakupu.

ID produktu: 1004401914
Tytuł: Badania rynku
Autor: Dayan Armand
Tłumaczenie: Musiał Magdalena
Wydawnictwo: Assimil Polska
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 128
Data premiery: 1999-01-01
Rok wydania: 1999
Data wydania: 1999-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 68083151
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego