Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
ID produktu: | 1134116931 |
Tytuł: | Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku. Rozdział 13 |
Seria: | Badania marketingowe |
Autor: | Mazurek-Łopacińska Krystyna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 49 |
Data premiery: | 2016-11-24 |
Rok wydania: | 2016 |
Format: |
EPUB
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 20633127 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku. Rozdział 13
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i ...