Atlas kosmosu (okładka  twarda, wyd. 05.2023)

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 46,84 zł

Sprzedaje Tublu : 49,00 zł

Sprzedaje Inbook : 52,83 zł

Jak żyje się na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej? Czy możemy przetrwać na Marsie? Dlaczego Pluton nie jest już planetą? I w ogóle jak wielki jest Wszechświat?

Atlas Kosmosu odpowiada na te i wiele innych pytań, zgłębiając odległe zakątki przestrzeni pozaziemskiej, od naszej planety aż po kwazary oddalone o miliardy lat świetlnych.

Z tej wyjątkowej książki dowiesz się wszystkiego, co chcesz wiedzieć o Wszechświecie, odbywając przy tym zapierającą dech w piersiach podróż przez gwiazdy. Znaczące miejsca w przestrzeni kosmicznej są dokładnie przedstawione dzięki oszałamiającym ilustracjom, zdjęciom kosmosu, zestawieniom interesujących faktów, diagramom i informacjom o osiągnięciach nauki.

Atlas Kosmosu dogłębnie przedstawia Słońce, Ziemię, Układ Słoneczny, czarne dziury, gwiazdy neutronowe i Drogę Mleczną. Prezentuje zestaw niesamowitych rysunków i fotografii, ożywiając przestrzeń kosmiczną w piękny i pouczający sposób.

Tytuł: Atlas kosmosu
Autor: Jackson Tom , Ana Djordjevic
Tłumaczenie: Widła Bohdan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kropka
Data premiery: 2023-05-17
Data wydania: 2023-05-17
28-02-2024 o godz 19:55 przez: boguslawa | Zweryfikowany zakup
Super książka.👍 Dziecko zachwycone.
06-11-2023 o godz 14:05 przez: Norbert | Zweryfikowany zakup
Ładne ilustracje, super treści
29-03-2024 o godz 18:04 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Polecam
30-05-2023 o godz 18:48 przez: Beata Szachowicz | Zweryfikowany zakup
🙂
21-06-2023 o godz 23:10 przez: Anonim
Kosmos jako dział nauki zyskał już wielu sympatyków. Wystarczy spojrzeć na ilość książek jakie zostały w tej dziedzinie wydane! Dziś jednak książka, która w moim prywatnym odczuciu wspięła się na wybitne miejsce w wśród wydawniczych kosmicznych perełek. Słowo "atlas" przestaje się kojarzyc z dostępnymi w latach 90 książkach, które często lądując na półce... na długo tam pozostały a dzisiejsze dumnie reprezentują to co na długo i intensywnie interesuje młode (I starsze🤭) pokolenia! Poznajcie wydany nakładem @wydawnictwo_kropka "Atlas kosmosu", który pobudza ciekawość wszechświata i intryguje nawet tych, którzy myśleli, że wiedzą już wszystko. To książka pełna wiedzy technicznej, praktycznej i dodającą skrzydeł najbardziej zapalonym młodym obserwatorom. Zerknijcie ze mną do wewnątrz! To co widzicie to rozbudowany opis tego, co wykracza nieraz poza nasze ludzkie rozumienie a już napewno umiejętnie skrywa się w niezmierzonych odległościach od ograniczeń naszego wzroku. Przy jej użyciu nie tylko odkryjesz ciekawostki dotyczące układu słonecznego, drogi mlecznej, konstelacji gwiazd ale również zgłębisz wiedzę o Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, mgławicach i supernowej. Dla tych, dla których to już standardowa wiedza autorzy oferują również ciekawostki o gwiazdach neutronowych i czarnych dziurach. 😊 To, czego nie jesteście w stanie obejrzeć, to kapitalna jakość wydania! Po raz kolejny okazuję się najpewniej psychofanką edukacyjnych książek wydawnictwa bo nie tylko są perfekcyjnie ilustrowane i stylizowane, ale również dopasowane do najwrażliwszych dłoni estetów.🤩 Matowe, grube kartki w pełni skupiają uwagę na odbiorze wnętrza i jednocześnie podkreśla perfekcję.
18-10-2023 o godz 09:26 przez: Madzik
Kosmos - od lat fascynuje małych i dużych, a na rynku znajdziecie ogrom publikacji na ten temat. Ale ta książka wyniesie Waszą wiedzę niemalże na poziom ekspercki, którego nie powstydziłby się naukowiec z NASA. Przed Wami międzygalaktyczna podróż po najdalszych zakątkach Kosmosu, ale spokojnie, na te bliższe i wydawać by się mogło, dobrze znane, też znajdzie się czas i przestrzeń. Odwiedzimy planety naszego Układu Słonecznego, naszą najaśniejszą gwiazdę, a nawet zajrzymy na Księżyc czy do Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Do tego na tyle, na ile to możliwe zbliżymy się do Sagittariusa A* - tajemniczej czarnej dziury, dowiemy się co to są kwazary, skąd się bierze supernova, jakie są rodzaje galaktyk, co to jest mistyczna góra i co wspólnego ma mgławica z gąsienicą, a Ziemia ze Złotowłosą z bajki o trzech niedźwiadkach. Fantastyczne zdjęcia (zwłaszcza te z sond i teleskopów robią wrażenie), schematy, wykresy pomogą w zrozumieniu tajników Kosmosu i kto wie, być może obudzą nie tylko ciekawość świata, ale taką potrzebę eksploracji, że będziemy mieć w domu przyszłego naukowca. Wspaniała pozycja, pięknie wydana, ze względu na dość trudne słownictwo, które wyjaśnione jest oczywiście w słowniku rekomenduję dla dzieci nieco już obeznanych z kosmicznymi tematami.
14-06-2023 o godz 12:10 przez: Zabciaczyta
Lubimy poznawać to, co niedostępne na wyciągnięcie ręki, tajemnicze i fascynujące, a przez to ponad wszystko interesujące. Taki jest między innymi kosmos. Poszukując informacji na temat Wszechświata z ogromnym zainteresowaniem zajrzałyśmy do publikacji @wydawnictwo_kropka pt. "Atlas kosmosu", autorstwa duetu Jackson & Djordjevic. Ta wspaniale ilustrowana, wypełniona ciekawostkami po ostatnią stronę popularnonaukowa książka, swą treścią zaciekawi zarówno małych, jak i dużych czytelników. Już po wczytaniu się w pierwsze strony nabywamy pewności, że przemierzając kolejne czeka nas podróż wyjątkowa o pełna wrażeń. W trakcie jej trwania przyjrzymy się z bliska Księżycowi, Słońcu i wszystkim planetom Układu Słonecznego, Drodze Mlecznej, gwiazdom neutronowym czy też czarnym dziurom. Poznamy sposoby na zmierzenie odległości pomiędzy planetami, zasady pracy Międzynarodowej Stacji Kosmicznej i miejsca, w których umierają gwiazdy. Odkryjemy, jak działa teleskop kosmiczny i poszukamy odpowiedzi na pytanie o kraniec wszechświata. Czyż to nie fascynujące?

O autorze: Jackson Tom