Art Branding (okładka  twarda, wyd. 12.2016)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Art Branding" to podróż po świecie marketingu i sztuki. Opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki z biegłością potrafią otaczać się woalem wartości, które daje sztuka i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy się posługiwać marketingowym instrumentarium.

"Art Branding" to zarówno przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest również eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej lub przynajmniej charakterystycznej.

ID produktu: 1129544015
Tytuł: Art Branding
Autor: Gałązkiewicz Igor
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 280
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-12-06
Rok wydania: 2016
Data wydania: 2016-12-06
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 169 x 20 x 247
Indeks: 20155896
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
13-01-2017 o godz 09:50 przez: Nela
O książce dowiedziałam się czytając recenzję na numarte. Bardzo ciekawa propozycja dla miłośników sztuki, ale też uważam, że obowiązkowa lektura dla osób związanych z marketingiem.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

O autorze: Gałązkiewicz Igor

Art branding 2
okładka  miękka, wyd. 06.2023
0/5
(0/5) 0 recenzji
72,99 zł
Projektowanie doświadczeń
ebook
0/5
(0/5) 0 recenzji
65,99 zł

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego