Art and Visual Perception: A Psychology of the Creative Eye (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 153,99 zł

153,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 167,83 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 169,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 232,60 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

"In The Ego and the Id Freud argued that a cogent thought process, to say nothing of conscious intellectual work, could not exist amidst the unruliness of visual experience. Over the last half century in a sequence of landmark books, Rudolf Arnheim has not only shown us how wrong that is, he has parsed the grammar of form with uncanny acuity and taught us how to read it." - Jonathan Fineburg, author of Art since 1940: Strategies of Being"

ID produktu: 1004048575
Tytuł: Art and Visual Perception: A Psychology of the Creative Eye
Autor: Arnheim Rudolf
Wydawca: Univ Of California Pr
Język wydania: english
Ilość stron: 508
Numer wydania: L
Data premiery: 2004-11-01
Rok wydania: 2000
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 37 x 228 x 154
Indeks: 61356542
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Bonsai
5/5
140,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Ways of Seeing
4.6/5
45,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Morpho
0/5
112,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego