Autor: |
Wydawca: | Univ Of California Pr |
Data premiery: | 2004-11-01 |
Ilość stron: | 508 |
Autor: | Arnheim Rudolf |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"In The Ego and the Id Freud argued that a cogent thought process, to say nothing of conscious intellectual work, could not exist amidst the unruliness of visual experience. Over the last half century in a sequence of landmark books, Rudolf Arnheim has not only shown us how wrong that is, he has parsed the grammar of form with uncanny acuity and taught us how to read it." - Jonathan Fineburg, author of Art since 1940: Strategies of Being"
ID produktu: | 1004048575 |
Tytuł: | Art and Visual Perception: A Psychology of the Creative Eye |
Autor: | Arnheim Rudolf |
Wydawca: | Univ Of California Pr |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 508 |
Numer wydania: | L |
Data premiery: | 2004-11-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 37 x 228 x 154 |
Indeks: | 61356542 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Art and Visual Perception: A Psychology of the Creative Eye
"In The Ego and the Id Freud argued that a cogent thought process, to say nothing of conscious intellectual work, could not exist amidst the unruliness of visual experience. Over the last half ...