Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Przewrotna książka, odsłaniająca głęboką mądrość kryjącą się w codziennym rozumowaniu i zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko mniej ufamy przeróżnym specjalistom, a trochę bardziej naszej własnej kreatywnej intuicji.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
"To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki – na wypadek gdyby jeden wam ukradli".
Nassim Nicholas Taleb, autor "Czarnego łabędzia"
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1267979122 |
Tytuł: | Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu |
Tytuł oryginalny: | The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense |
Autor: | Sutherland Rory |
Tłumaczenie: | Wojtczak Ewa |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Zysk i S-ka |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 440 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2021-06-29 |
Rok wydania: | 2021 |
Data wydania: | 2021-06-29 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 27 x 152 x 217 |
Indeks: | 38528798 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
Przewrotna książka, odsłaniająca głęboką mądrość kryjącą się w codziennym rozumowaniu i zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko mniej ufamy przeróżnym specjalistom, a ...