Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników".
Ze wstępu
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1107927508 |
Tytuł: | Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania |
Seria: | Nauka o komunikowaniu |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Redakcja: | Dudek Patrycja, Kuś Michał |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 366 |
Data premiery: | 2010-01-01 |
Rok wydania: | 2010 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 220 x 20 x 155 |
Indeks: | 17064040 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
"Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego