Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania (okładka  miękka)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Sprzedaje Goldenbook : 75,00 zł

75,00 zł
Sklep Żabka 12,00 zł
Przewidywana wysyłka w 3 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników".

Ze wstępu


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1107927508
Tytuł: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Seria: Nauka o komunikowaniu
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Redakcja: Dudek Patrycja, Kuś Michał
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 366
Data premiery: 2010-01-01
Rok wydania: 2010
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 220 x 20 x 155
Indeks: 17064040
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kodeks Hammurabiego i monarchia starobabilońska ,
0/5
44,45 zł
Promocja
38,54 zł  najniższa cena

48,55 zł  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni. Wybrane... Opracowanie zbiorowe
0/5
77,04 zł

Podobne do ostatnio oglądanego