Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Luntz offers a behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases--the power of language--affects political choices, purchases, and even personal belief. A new chapter shares insight on the language of the 2008 elections.
ID produktu: | 1006934443 |
Tytuł: | Words That Work: It's Not What You Say, It's What People Hear |
Seria: | Hyperion Books |
Autor: | Luntz Frank I. |
Wydawca: | Hachette Books |
Język wydania: | angielski |
Ilość stron: | 324 |
Data premiery: | 2008-08-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 24 x 204 x 135 |
Indeks: | 65984406 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Words That Work: It's Not What You Say, It's What People Hear
Luntz offers a behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases--the power of language--affects political choices, purchases, and even personal belief. A new chapter shares insight