Visual Merchandising (okładka  miękka, wyd. 07.2008)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of stores from fashion emporia to supermarkets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their tool kit, and information on the use of mannequins, the latest technology, how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior.
Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.
ID produktu: 1004059818
Tytuł: Visual Merchandising
Autor: Morgan Tony
Wydawnictwo: Laurence King Publishing
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 208
Numer wydania: I
Data premiery: 2008-07-21
Rok wydania: 2008
Data wydania: 2008-07-21
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 61415225
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego