Unity i C#. Podstawy programowania gier (okładka  miękka, wyd. 04.2018)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Sprzedaje empik.com : 32,23 zł

32,23 zł
49,90 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 42,12 zł

Sprzedaje GRYMEL : 40,99 zł

Sprzedaje Matfel : 43,47 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

  • Instalacja i przegląd środowiska pracy
  • Podstawowe operacje i komponenty Unity
  • Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
  • Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
  • Podstawy programowania w języku C#
  • Typy danych i konstrukcje programistyczne
  • Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1351867629
Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ross Ewa , Ross Jacek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 176
Numer wydania: I
Data premiery: 2018-04-02
Rok wydania: 2022
Data wydania: 2018-04-02
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 220 x 10 x 160
Indeks: 54436978
średnia 4,1
5
5
4
3
3
1
2
0
1
1
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
3 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
03-08-2023 o godz 14:57 przez: Netero | Zweryfikowany zakup
Polecam gorąco Serio
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
06-01-2023 o godz 21:07 przez: martita214 | Zweryfikowany zakup
Rossy rządzą! SIUUUUUUUU
Czy ta recenzja była przydatna? 0 1
4/5
11-06-2024 o godz 15:58 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Supi
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Informatyk samouk
4.8/5
37,81 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego