Tworzenie gier na platformę Android 4 (okładka  miękka, wyd. 12.2012)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Sprzedaje Polskaksiegarnia : 53,00 zł

53,00 zł
Odbiór w salonie 8,99 zł
Przewidywana wysyłka w 2 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

System operacyjny Android podbił rynek smartfonów, a obecnie uczestniczy w walce o panowanie na tabletach. Swoją pozycję zawdzięcza niezwykle intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, szerokim możliwościom dostosowania do własnych potrzeb, genialnej wręcz integracji z usługami firmy Google oraz niewyobrażalnej ilości dostępnych aplikacji. Te wszystkie możliwości czynią z niego idealną platformę dla wszystkich programistów chcących stworzyć nową grę i zdobyć popularność. Jak się do tego zabrać?

Odpowiedzi dostarcza ta książka. W trakcie lektury poznasz cały proces tworzenia gry działającej zarówno na smartfonie, jak i na tablecie. Już tylko mały krok dzieli Cię od stworzenia pierwszej strzelanki 2D z tłem przewijanym z góry do dołu, a następnie czegoś bardziej zaawansowanego w trójwymiarze. Grafika 3D, sztuczna inteligencja przeciwników, zaawansowane efekty graficzne - to wszystko masz na wyciągnięcie ręki. Ponadto dowiesz się stąd, jak wykrywać kolizje, sterować postaciami oraz zapewnić najwyższą wydajność Twojej grze. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku poprzez rozwój dwóch różnych gier komórkowych, począwszy od pomysłu, a na kodzie skończywszy. Sięgnij po nią i opublikuj swoją pierwszą grę w Google Play!


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1063143798
Tytuł: Tworzenie gier na platformę Android 4
Autor: DiMarzio J.F.
Tłumaczenie: Pietrzak Szymon
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 288
Numer wydania: I
Data premiery: 2012-12-13
Rok wydania: 2012
Data wydania: 2012-12-13
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 239 x 15 x 163
Indeks: 12321711
średnia 5
5
2
4
0
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
05-05-2015 o godz 11:13 przez: tamides | Zweryfikowany zakup
Książka jest bardzo przydatna dla chcących dowiedzieć się w jaki sposób stworzyć coś za pomocą OpenGL na przykładzie tworzenia prostej gry. Autor książki w prosty sposób opisuje każdą linijkę kodu co jest bardzo przydatne dla tych co jeszcze nie mieli styczności z OpenGL. W książce opisany jest również sposób w jaki tworzone są silniki gier. Polecam tą książkę każdemu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego