Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? (okładka  twarda, wyd. 10.2015)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? 

To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku. 

Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1113584526
Tytuł: Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?
Seria: Biznes horyzonty
Autor: Raynor Michael E. , Ahmed Mumtaz
Tłumaczenie: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Redakcja: Kozłowska Katarzyna
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 384
Numer wydania: I
Data premiery: 2015-10-12
Rok wydania: 2015
Data wydania: 2015-10-12
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 210 x 28 x 145
Indeks: 18023763
średnia 4
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
14-02-2016 o godz 09:25 przez: marcin1985 | Zweryfikowany zakup
ekonomiczna książka ilustrująca działania w długofalowych strategiach firm na rynkach krajowych (USA) i międzynarodowych. Statystyka i analiza firm.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego