Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu?
To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.
Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1113584526 |
Tytuł: | Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? |
Seria: | Biznes horyzonty |
Autor: | Raynor Michael E. , Ahmed Mumtaz |
Tłumaczenie: | Halaba Małgorzata, Lipa Michał |
Wydawnictwo: | Kurhaus Publishing |
Redakcja: | Kozłowska Katarzyna |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 384 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-10-12 |
Rok wydania: | 2015 |
Data wydania: | 2015-10-12 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 210 x 28 x 145 |
Indeks: | 18023763 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?
Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia ...