The visual brand identity of Yves Saint Laurent (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 403,99 zł

403,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Many know the famous Mr. Saint Laurent for his influence on fashion and how modern women dress today. But nowadays, it is creative director Stefano Pilati who dictates at the luxury fashion house. The brand aspires to have an artistic approach to fashion design in an industry that is mostly commercially driven. With the arrival of the Internet and with that access to immediate information, luxury fashion houses have become fully accessible and also approachable for the public. The brands have to represent themselves through multiple media channels, where the communication of a strong brand identity is vital. The research will look into ways for the brand to communicate the visual brand identity in the current fashion climate with Stefano Pilati''s visioning, while maintaining Mr. Saint Laurent''s legacy at the same time.
ID produktu: 1051115428
Tytuł: The visual brand identity of Yves Saint Laurent
Autor: Maylita Meijer
Wydawca: KS OmniScriptum Publishing
Język wydania: angielski
Ilość stron: 120
Data premiery: 2012-06-01
Rok wydania: 2011
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 10 x 223 x 149
Indeks: 48054409
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Design as Art
0/5
45,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Lives of 50 Fashion Legends Opracowanie zbiorowe
5/5
83,49 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Coco's World
5/5
76,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego