Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Why does a bad impression last longer than a good one? Why does losing money affect us more than gaining it? What makes phobias so hard to shake?
The answer is the negativity bias - or in other words, the power of bad. As John Tierney and Roy F. Baumeister show, we are wired to react to bad events more strongly than good ones. It makes sense in evolutionary terms, but in our modern world the lure of bad is more powerful than ever. It governs our moods, drives marketing and dominates the news. It can explain everything from why wars start or couples divorce, to why we mess up job interviews or feud with neighbours.
But there is good news. By using smart strategies from new science, we can train our brains to get better at spotting our own negativity bias, fighting back with our rational minds to manage the bad in our lives - and even using its power for positive results.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1265187356 |
Tytuł: | The Power of Bad |
Autor: | Tierney John , Baumeister Roy F. |
Wydawca: | Penguin Books |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 336 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2021-01-11 |
Rok wydania: | 2021 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 95 x 17 x 222 |
Indeks: | 37939304 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The Power of Bad
Why does a bad impression last longer than a good one? Why does losing money affect us more than gaining it? What makes phobias so hard to shake?The answer is the negativity bias - or in other words,