The Platform Paradox: How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace (okładka  miękka, wyd. 05.2021)

Sprzedaje empik.com : 90,09 zł

90,09 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 106,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

ID produktu: 1324973119
Tytuł: The Platform Paradox: How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace
Autor: Guillen Mauro F.
Wydawca: Wharton Digital Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 104
Numer wydania: I
Rok wydania: 2021
2021-05-11
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 215 x 10 x 138
Indeks: 43297313
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Atomic Habits
4.7/5
58,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
26,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
17,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
36,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
34,69 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego