The Intended Mathematics Curriculum as Represented in State-Level Curriculum Standards (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 378,99 zł

378,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

This volume represents a detailed analysis of the grade placement of mathematics learning goals across all state-level curriculum standards published as of May 2005. The volume documents the varied grade-level mathematics curriculum expectations in the U.S. and highlights a general lack of consensus across states. As states continue to work to improve learning opportunities for all students this report can serve as a useful summary to inform future curriculum decisions. The report is also intended to stimulate discussion at the national level regarding roles and responsibilities of national agencies and professional organizations with regard to curriculum leadership. Serious and collaborative work that results from such discussions can contribute to a more coherent, focused mathematics curriculum for US students
ID produktu: 1065123488
Tytuł: The Intended Mathematics Curriculum as Represented in State-Level Curriculum Standards
Tytuł oryginalny: Consensus or Confusion? (PB)
Autor: Reys Barbara J.
Wydawca: Information Age Publishing
Redakcja: Reys Barbara J.
Język wydania: english
Ilość stron: 152
Data premiery: 2006-10-01
Rok wydania: 2006
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 8 x 234 x 156
Indeks: 47429024
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego