The Hero Trap: How to Win in a Post-Purpose Market by Putting People in Charge (okładka  miękka, wyd. 06.2020)

Sprzedaje empik.com : 212,99 zł

212,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 229,30 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 240,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 274,77 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Most companies today are firmly on the social and environmental issues `bandwagon`, like bees around a honey pot, from plastic in oceans through to diversity. As a result, people are increasingly distrustful of these efforts which they view as cheap marketing stunts meant to wow people into buying more. 'Try to fly like a superman, and you will come down like a tin of soup.' Market economists have long told us that we`re driven only by money and status, but the inherent human truth that cuts across age, culture and gender uncovers a stronger force: we wish to be in charge of our own lives and our own happiness. Through extensive growth and affinity research, world-renowned purpose-pioneer, Thomas Kolster, uncovers a simple answer that is key to driving marketing growth in the 21st century: if you put people in control of the marketing mix, from products to promotion, they can grow and in turn grow your organisation. This book explains the meteoric rise of a company like AirBnB, how a 20-something Swede, Maria de la Croix, built a global coffee empire like Wheelys in just a few years, and how a group of friends hanging out in a bar in Melbourne created one of the largest global non-profits fighting for men`s health, Movember - and how you can empower people to do the same. Today`s power no longer rests in the hands of the privileged few, but in the talented many. It is time for you to unleash that power, in numbers. Drawing on top-line marketing case studies and in-depth interviews, Kolster demonstrates how people are truly motivated to act when they`re in charge of their own life and happiness. `Who can you help me become?` is the one essential question you need to be asking and acting on to chart a new course for your organisation, changing behaviours at scale and unlocking sustainable growth that benefits all.

ID produktu: 1324735731
Tytuł: The Hero Trap: How to Win in a Post-Purpose Market by Putting People in Charge
Autor: Kolster Thomas
Wydawca: Taylor & Francis
Język wydania: angielski
Ilość stron: 236
Numer wydania: I
Rok wydania: 2020
2020-06-10
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 234 x 20 x 156
Indeks: 43273805
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane White Nights
4.8/5
10,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Atomic Habits
4.7/5
59,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
26,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
37,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
37,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego