The Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort (okładka  twarda, wyd. 06.2022)

Sprzedaje empik.com : 132,99 zł

132,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje dvdmax : 218,07 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Learn how frictionless organizations cut costs, grow revenue, and create loyal fans by creating products and services that work so well, their customers never have to contact them for the wrong reasons. This book will help any customer-facing organization deliver better customer experiences, save money, and increase revenue. Veteran customer service experts Bill Price and David Jaffe, coauthors of the bestseller The Best Service Is No Service, explain how organizations can design products, sales, and support so that customer effort is reduced or, better still, removed. This simplicity for the customer is what Price and Jaffe call frictionless. The book defines a straightforward methodology, drawing on more than thirty practical examples from leading companies across four continents. The approach provides a radically different way for the whole business to focus on the customer experience. It explains how any organization can look at all customer interactions as potential opportunities for improvement and question whether they are helpful or represent symptoms of friction. Lower friction innovators are disrupting established businesses in every industry. This detailed guide shows how any business--from start-ups to major multinational corporations--can remove friction. Being frictionless has become a strategic necessity, and now this strategy is available to any organization.
ID produktu: 1343117130
Tytuł: The Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort
Autor: Price Bill , David Jaffe
Wydawca: Berrett-Koehler Publishers
Język wydania: angielski
Ilość stron: 288
Numer wydania: I
Rok wydania: 2022
2022-06-21
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 237 x 28 x 161
Indeks: 54048034
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane White Nights
4.8/5
10,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
27,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
41,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
45,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
16,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Myth of Sisyphus
4.8/5
26,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
33,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
28,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego