Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
This book shows how, after the fall of the Berlin Wall in 1989, the Gospel of the free market became the only world-religion of universal validity. The belief that all value needs to be quantifiable was extended to human beings, whose value became dependent on their rating on the various ranking-scales in the global infotainment system.
ID produktu: | 1116804698 |
Tytuł: | The Fear of Insignificance: Searching for Meaning in the Twenty-First Century |
Autor: | Strenger C. |
Wydawca: | Springer Nature , Palgrave Macmillan Us |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 221 |
Data premiery: | 2011-03-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 14 x 210 x 139 |
Indeks: | 31362566 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The Fear of Insignificance: Searching for Meaning in the Twenty-First Century
This book shows how, after the fall of the Berlin Wall in 1989, the Gospel of the free market became the only world-religion of universal validity. The belief that all value needs to be quantifiable ...