The Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product (okładka  twarda, wyd. 12.2021)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

It means that todays leading products - from Wikipedia to to WhatsApp - get more powerful with every additional user. Drawing on interviews with the founders of LinkedIn, Zoom, Uber, Dropbox, Tinder, Airbnb and more, Chen unpicks how to start and scale these network effects.

ID produktu: 1324718062
Tytuł: The Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product
Autor: Chen Andrew
Wydawca: Cornerstone
Język wydania: angielski
Ilość stron: 400
Numer wydania: I
Rok wydania: 2021
2021-12-07
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 241 x 38 x 161
Indeks: 43259861
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
27,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane No Longer Human
4.8/5
50,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
43,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
17,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
36,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
34,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Nausea
4.7/5
33,59 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego