Autor: |
Wydawca: | Cornerstone |
Ilość stron: | 400 |
Autor: | Chen Andrew |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1324718062 |
Tytuł: | The Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product |
Autor: | Chen Andrew |
Wydawca: | Cornerstone |
Język wydania: | angielski |
Ilość stron: | 400 |
Numer wydania: | I |
Rok wydania: | 2021 |
2021-12-07 | |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 241 x 38 x 161 |
Indeks: | 43259861 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The Cold Start Problem: Using Network Effects to Scale Your Product
It means that todays leading products - from Wikipedia to to WhatsApp - get more powerful with every additional user. Drawing on interviews with the founders of LinkedIn, Zoom, Uber, Dropbox, ...