The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market (okładka  miękka, wyd. 09.2013)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Based on pioneering empirical research, the study by Anna Kanios successfully addresses the question about what facts influence the attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards partnership. An undisputed value of the study is that it relies on empirical research results and uses several research techniques. A further strength is that it distinguishes three types of attitudes towards local partnerships between socio-demographic characteristics and experiences with regard to partnerships. Its cognitive and utilitarian obiectives have been clearly formulated, and it is one of the few empirical studies devoted entirely to the subject of partnership. The study demonstrates key factors having a significant impact on the knowledge about partnership and on the emotional attitude towars partnership, as well as factors determining the emotional attitude and actions suporting partnership.
From a review by prof. dr hab. Anna Michalska


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1095372124
Tytuł: The attitudes of employees in the public and non-govermental sector towards local partnership supporting the labour market
Autor: Kanios Anna
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 208
Numer wydania: I
Data premiery: 2013-09-24
Data wydania: 2013-09-24
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 162 x 10 x 235
Indeks: 14664151
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego