Testing Business Ideas. A Field Guide for Rapid Experimentation (okładka  miękka, wyd. 11.2019)

Sprzedaje empik.com : 126,99 zł

126,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 128,14 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 162,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 196,69 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

A practical guide to effective business model testing 7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder`s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas. Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments. Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to: Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process.
ID produktu: 1339133876
Tytuł: Testing Business Ideas. A Field Guide for Rapid Experimentation
Autor: Bland David J. , Osterwalder Alexander
Wydawca: John Wiley & Sons
Język: angielski
Ilość stron: 368
Numer wydania: I
Data premiery: 2019-11-12
Rok wydania: 2019
2019-11-12
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 260 x 14 x 241
Indeks: 53511676
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego