Nowa kolekcja De Agostini z pewnością ucieszy wszystkich miłośników motoryzacji. Królowa polskich dróg „Syrena 105” to prawdziwa gratka dla wielbicieli motoryzacji i historii PRL-u . Długo wyczekiwane, pierwsze powojenne auto osobowe rodzimej konstrukcji powstawało w czasach niedoborów i administracyjnych absurdów a efekt końcowy daleki był od ideału. A ponieważ nie miało w swojej klasie i zakresie cenowym wielu konkurentów, spełniało swoją podstawową funkcję: samochodu dla ludu. Mimo niedociągnięć i technicznych anachronizmów, dzięki którym Syrena doczekała się przydomków takich jak „kurołapka” czy „skarpeta”, była traktowana przez właścicieli z troską, a nawet czułością. Zawoziła tysiące Polaków do pracy i na wczasy. Obecnie, po 40 latach od zakończenia produkcji, cieszy się zasłużonym statusem zabytku i symbolem minionej epoki. Dzięki naszej kolekcji Czytelnik będzie mógł zbudować model, którego pierwowzorem jest zachowane auto, które zostało zeskanowane i odtworzone w skali 1:8. Do zmontowania będzie także popularna w tamtych czasach przyczepa Niewiadów N250c. CO WYRÓŻNIA NASZĄ KOLEKCJĘ? • WYSOKA JAKOŚĆ WYKOŃCZENIA • RUCHOME KOŁA • ŚWIECĄCE REFLEKTORY • OTWIERANA KLAPA SILNIKA • DŹWIĘK SILNIKA • REALISTYCZNE DETALE
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Syrena 105
Nowa kolekcja De Agostini z pewnością ucieszy wszystkich miłośników motoryzacji. Królowa polskich dróg „Syrena 105” to prawdziwa gratka dla wielbicieli motoryzacji i historii PRL-u . Długo ...