Strategiczne zarządzanie marketingowe (okładka  twarda, wyd. 01.2001)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku.Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
ID produktu: 1004453528
Tytuł: Strategiczne zarządzanie marketingowe
Autor: Lambin Jean-Jacques
Tłumaczenie: Strzyżewska-Kamińska Marianna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 596
Numer wydania: I
Data premiery: 2001-01-01
Rok wydania: 2001
Data wydania: 2001-01-01
Forma: książka
Okładka: twarda
Indeks: 68661281
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Geografia świata. Regiony Opracowanie zbiorowe
4.5/5
70,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Metafizyka
4.5/5
52,32 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Słownik języka polskiego PWN Opracowanie zbiorowe
4.8/5
53,49 zł

Podobne do ostatnio oglądanego