Spanning the Theory-Practice Divide in Library and Information Science (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Reveals how practitioners, consultants, and faculty can derive theories from actual experience and use such theories in solving real world problems. Bill Crowley explores why theory, in particular theory developed by university and college faculty, is too little used in the off-campus world. The volume examines the importance of solving the theory irrelevance problem, and drawing on a broad spectrum of research and theoretical insights, it provides suggestions for overcoming the not-so-hidden secret of the academic world - why theory with little or no perceived relevance to off-campus environments can be absolutely essential to advancing faculty careers. It also addresses the implications for theory development of fundamental aspects of the American culture and economy, including: the American ambivalence towards intellectuals, the rise in the "theory-unfriendly" environments of for-profit educational institutions, and public demands for enhanced accountability.
ID produktu: 1101203521
Tytuł: Spanning the Theory-Practice Divide in Library and Information Science
Autor: Crowley Bill
Wydawca: Rowman & Littlefield Publishing Group Inc
Język wydania: english
Ilość stron: 256
Data premiery: 2020-06-28
Rok wydania: 2004
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 216 x 140
Indeks: 49915020
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Podobne do ostatnio oglądanego