Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Data premiery: | 2009-12-14 |
Liczba stron: | 216 |
Autor: | Vitale Joe |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
* inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
* doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
* siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.
* Pokaż firmę, której nikt nie zna.
* Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
* Mów za pomocą przypowieści.
* Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
* Odkryj jeden brakujący element.
* Ofiaruj siebie.
* Naostrz nóż.
ID produktu: | 1006331992 |
Tytuł: | Siedem zaginionych tajemnic sukcesu |
Autor: | Vitale Joe |
Tłumaczenie: | Czub Marta |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 216 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2009-12-14 |
Rok wydania: | 2009 |
Data wydania: | 2009-12-14 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 65592847 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Siedem zaginionych tajemnic sukcesu
Kochaj klienta swego, jak siebie samego: * inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza * doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu * ...