Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Tytuł zaoferuje graczom nowe sposoby interakcji ze światem, ekspansji imperium na mapie świata, rozwoju kulturowego i rywalizowania z największymi historycznymi przywódcami, a wszystko to, by zbudować cywilizację, która oprze się próbie czasu.
„Gry z cyklu Sid Meier’s Civilization już od 25 lat uważa się za definiujące gatunek gier 4X” powiedział Christoph Hartmann, prezes firmy 2K. „Nie ma lepszego sposobu na uczczenie srebrnej rocznicy naszej najdłużej żyjącej marki, niż stworzenie długo oczekiwanej Sid Meier’s Civilization VI, które zapewni najbardziej szczegółowe, najpiękniejsze i najbardziej kompletne doświadczenie, jakie kiedykolwiek udało nam się zawrzeć w grze Civilization”.
Sid Meier’s Civilization VI będzie kolejnym kamieniem milowym w serii Civilization, która sprzedała się w liczbie ponad 33 milionów egzemplarzy na całym świecie i zmieniła układ na rynku gier poprzez wyniesienie gatunku gier strategicznych na wyżyny. W Sid Meier’s Civilization VI miasta w fizyczny sposób będą rozrastały się na mapie świata, by otworzyć nowe strategiczne możliwości, a aktywne odkrywanie nowych technologii i kultura odblokują nowe ścieżki gry. Zróżnicowani liderzy będą dążyli do realizacji swoich planów opartych na cechach charakteru postaci historycznych w czasie gdy gracze będą brali udział w wyścigu o zwycięstwo, które odniosą w sposób zależny od swojej gry.
ID produktu: | 1125540367 |
Tytuł: | Sid Meier's Civilization VI |
Producent: | Firaxis Games |
Wydawca: | 2K Games |
Dystrybutor: | Cenega S.A |
Data premiery: | 2016-10-21 |
Wersja językowa: | Angielska, Polska (Napisy) |
Platforma: |
PC
|
Nośnik: |
DVD
|
Liczba nośników: | 1 |
Rodzaj opakowania: | DVD Case |
Wymiary [mm]: | 27 x 196 x 139 |
Waga w opakowaniu [g]: | 84 |
Indeks: | 19754697 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Sid Meier's Civilization VI
Tytuł zaoferuje graczom nowe sposoby interakcji ze światem, ekspansji imperium na mapie świata, rozwoju kulturowego i rywalizowania z największymi historycznymi przywódcami, a wszystko to, by ...Moja ocena gry jeszcze przed premierą to 4.5/5 bo te 0.5 odejmuję jako taki margine błędu ale myślę, że będzie to jedna z najlepszych części serii.
Moja ocena poniżej w ,,recenzji" dotyczy ceny. Gdy by ona była w przedziale od 129 do powiedzmy 159 zł to jeszcze obecnie norma. Ale 250 zł bez ,,promocji" empiku? Porażka.
Seria ma wielu fanów i ta ogromna według mnie cena nie zachęci ludzi do zakupienia gry na pewno, raczej odstraszy. Civilizacja nie jest jak Diablo na którego rzucali się w dniu premiery fani mimo na ten czas obrzydliwie wysokiej ceny.
Tu nie będzie kilometrowych kolejek by zakpić własny egzemplarz.
Cena tu robi jako zły omen na premierę. Bo gdy by była niższa to być może w dniu premiery kupiło by więcej osób.
Wygląda na to, że sporo ludzi się wstrzyma i zakupi po premierze i po obniżce sporej albo po wydaniu wersji GOTY albo Complete.
Co ciekawe mamy się czego obawiać bo przypominam sobie jak było z CiV V na premierze. Nie było różowo. Ja swoją CIV V kupiłem dopiero jak wyszła w serii Premium Games od Cenegi.
Mam nadzieję, że to będzie HIT i będę grał w nią tyle godzin ile w V część albo i dłużej do premiery hmmm .... VII częśći?
Obecnie gry na które czekam to Kozacy III które mam zamówione w pre orderze oraz CIV VI i Endless Space II. Na tym pewnie zakończę w tym roku jak chodzi o premiery.
- AI in battle ! Since Civ 5 this has become a huge issue as battle AI is just horrible and usually every war ends in something like me losing 1 unit vs AI losing whole army. AI's decision are plain stupid, sending army near my shooting cities and units, spreading in my territory or sending armies to die when it would be more aproppiate to fortify it near its own cities in order to defend.
- AI in general ! Making decisions to attack a civilization on the other side of the continent while leaving its territory completely unprotected knowing its neighbours have armies ready to invade doesn't sound like a good idea. Same about not even building 1 or 2 defensive units when seeing that another aggressive civilization is attacking other civs one by one and coming for you. I could give thousands of examples like this
- Straightforward: I don't like the new graphics, it's very cartoonish in style, I'd prefer it to be more "serious" and realistic, especially the cartoony characters look like some jokes to me
- the civic tree might be a good addition but it needs a lot of tweaks, currently most of the civics are totally useless and it's just something you have to choose even you don't want to
- finally the options while creating the game. Why so many are missing ? Why create boundaries for the player ? I always liked to play on really small maps with many AI opponents so every piece of land is important, now I can't select more than several AIs which really sucks. Same about raging barbarians / no espionage / one-city-challenge / number of city-states and many others. Why were they removed ?