Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji (okładka  miękka, wyd. 05.2017)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Sensotwórczość" to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy.

„Sensotwórczość” to idea nadawania sensu działaniu – zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem „sensotwórczości” – tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa.

Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1140391524
Tytuł: Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji
Autor: Heidtman Joanna , Piasecki Piotr
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 250
Numer wydania: I
Data premiery: 2017-05-12
Rok wydania: 2017
Data wydania: 2017-05-12
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 170 x 10 x 120
Indeks: 21222665
średnia 4
5
3
4
0
3
1
2
1
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
22,56 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa To jest marketing!
4.6/5
38,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego