Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka (okładka  twarda, wyd. 06.2019)

Sprzedaje Matfel : 50,53 zł

50,53 zł
Poczta 15,99 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Sprzedaje dvdmax : 58,14 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Zagadnienia teoretyczne są tu ilustrowane interesującymi przykładami z życia wziętymi, i to bezpośrednio z praktyki zawodowej. Autorzy podpowiadają, co powinni robić rzecznicy prasowi instytucji kościelnej, by nie tracili zaufania społecznego i nie zaszkodzili nieprzemyślanym słowem wizerunkowi tych, których reprezentują."
Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II

"Niniejsza publikacja stanowi elementarną lekturę dla rzeczników prasowych instytucji kościelnych. Autorzy przelali swoje wieloletnie doświadczenie na karty książki i wykazali się dużą znajomością środowiska ich pracy – wspólnoty Kościoła oraz mediów."
Ks. prof. nadzw. dr hab. Józef Kloch, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: 1228675980
Tytuł: Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka
Autor: Nęcek Robert , Kowalski Rafał
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 172
Numer wydania: I
Data premiery: 2019-06-24
Rok wydania: 2019
Data wydania: 2019-06-24
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 22 x 133 x 196
Indeks: 33008813
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Sycylijki
5/5
39,66 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zakotwiczeni
4.5/5
42,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego