Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji... (okładka  twarda)

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 54,98 zł

54,98 zł
Poczta 9,99 zł
Przewidywana wysyłka w 3 dni rob.

Sprzedaje Goldenbook : 59,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 58,14 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Głównym problemem większości dzieci z ADHD są deficyty uwagi oraz zakłócenia hamowania swojego zachowania (Barkley, Borkowska, Kołakowski). Na konieczność wczesnej diagnozy oraz leczenia dzieci z tym rzeczywistym zaburzeniem rozwojowym zwraca uwagę wielu badaczy i specjalistów (Barkley, Kołakowski, Kajka, Szymona). Są oni zgodni co do konieczności wykorzystywania wieloaspektowego, wielokierunkowego wspomagania i usprawniania rozwoju tych dzieci, z uwzględnieniem ich potrzeb, możliwości oraz deficytów w zakresie poszczególnych sfer rozwojowych. Jedną z głównych zalet - umiejscowionej w pedagogiczno-artystycznym obszarze - metody rytmiki E. Jaques-Dalcroze'a jest jej integralność, która rozumiana jest zarówno w kontekście założeń odnoszących się m.in. do psychologii, np. koncepcji rozwoju poznawczego J. Piageta oraz dziedzin sztuki (taniec, teatr), jak i w kontekście metodycznych zasad oraz wykorzystywanych zadań, które angażują jednocześnie umysł i ciało, uaktywniają wszystkie zmysły i wspomagają rozwój każdej ze sfer rozwojowych. Te nieocenione zalety, które obserwują w praktyce nauczyciele i terapeuci zajmujący się tą metodą skłaniają jednocześnie do zwrócenia szczególnej uwagi na konieczność sprawdzania skuteczności zintegrowanych oddziaływań muzyczno-ruchowych w korygowaniu zaburzonych funkcji dzieci nadpobudliwych psychoruchowo w zakresie poprawy kontroli aktywności ruchowej, usprawnianiu procesów poznawczych oraz poprawy funkcjonowania społecznego. Niniejsza publikacja prezentuje wyniki przeprowadzonych badań własnych w zakresie oddziaływania na dzieci sześcioletnie wykazujące symptomy nadpobudliwości psychoruchowej poprzez zintegrowane oddziaływania muzyczno-ruchowe, jakie oferuje stosowanie metody Jaques-Dalcroze'a. Publikacja adresowana jest do nauczycieli edukacji powszechnej, jak i muzycznej, terapeutów oraz wszystkich osób zajmujących się edukacją dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1480853289
Tytuł: Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji...
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Język wydania: polski
Liczba stron: 188
Numer wydania: I
Data premiery: 2015-01-01
Rok wydania: 2015
Okładka: twarda
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Myśleć Kafką. Teksty i konteksty Opracowanie zbiorowe
0/5
75,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Biological Turn. Idee biologii w humanistyce... Opracowanie zbiorowe
0/5
51,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Słownik pisarzy śląskich T.5 Opracowanie zbiorowe
0/5
28,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Tożsamość Słowian zachodnich.. T.2 Opracowanie zbiorowe
0/5
31,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Ostatnie fastrygi Opracowanie zbiorowe
0/5
96,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Praktyczny kurs wymowy angielskiej dla Polaków Opracowanie zbiorowe
0/5
82,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Ewaluacja w edukacji - teoria i praktyka Opracowanie zbiorowe
0/5
40,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Filmowe pejzaże Ameryk Opracowanie zbiorowe
0/5
89,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Wypatrywanie. Filozoficzne aspekty języka.. Opracowanie zbiorowe
0/5
61,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Społeczność w języku - język w społeczności Opracowanie zbiorowe
0/5
40,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Kompetencje pracowników uczelni badawczych... Opracowanie zbiorowe
0/5
61,98 zł
Inne z tego wydawnictwa Legendy Ajnów z czwartej ręki Opracowanie zbiorowe
0/5
40,98 zł

Podobne do ostatnio oglądanego